ERÄMAAN KUTSU

-Syysvaellus-

26-27.9.2020

Erämaa kutsuu kaikkia Eräjormia, Eräpirkkoja kisaamaan Nummen Samoojien perinteisiin partiotaitokisoihin.

Kilpailuun saavat osallistua kaikki seikkailijoista ylöspäin, ylärajaa meillä ei ole. Kisavartion koko vapaa. 3-6 on kuitenkin suosituksemme.

Sarja jaot menevät seuraavasti:

A-sarja:  seikkailijat (kisavartiolla täytyy olla saattaja)

B-sarja: tarpojat ja samoajat . B-sarjassa ratkaistaan lippukunnan mestaruus lippukunnan vartioiden kesken.

C-sarja vaeltajat ja aikuiset

Vartio ilmoittautuu lähettämällä s-postia metsänvartija Lehtiselle 13.9.2020 mennessä osoitteeseen lehtinen.aki75(at)gmail.com . Ilmoittautuessa kerro kilpailuvartion nimi, vartionjohtajan nimi, vartionjohtajan sähköposti, vartion koko ja vartion jäsenten ruokarajoitukset. Lisäksi A-sarjan vartion tulee ilmoittaa saattajan nimi.

Kisa on ilmainen Nummen Samoojien jäsenille. Ulkopuolisille 10€ per osallistuja.

Ilmoittautuneille lähetetään kisakirje varustelistoineen lähempänä kisoja.

Kisaterveisin

Metsänvartija Lehtinen

Kategoria(t): Yleinen. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Kommentointi on suljettu.