Tarpojien kuulumisia

Jälleen on vuosi edennyt niin, että syksy on tullut ja uusi kausi partion osalta on alkamassa.
Keväällä tarpojissa toimi yksi poikavartio, jonka viikkotoiminnasta vastasivat Kurvisen Tuomas ja Salmisen Toni.

tarpojavartio2015kevät

Vartio kokoontui säännöllisesti ja suoritti luovuustarppoa. Omien johtajien lisäksi pojille aktiviteettejä ohjasivat myös esimerkiksi Korhosen Pauli pajupillien tekoa sekä Oksasen Noora neulahuovutusta.

Vartion tarpoja-aika päätettiin reissulla Turkuun, missä käytiin Flowparkissa kiipeilemässä.  Nyt syksyllä suurin osa pojista jatkaa toimintaa samoajina.

Viime viikonloppuna järjestettiin Move on 24h niminen tapahtuma, jossa seikkailijaohjelman suorittaneista siirtyi reippaita nuoria uusiksi tarpojiksi.

20150816_100846

Uusista tarpojista muodostuu seuraavat ryhmät, seuraavin johtajin:

Nummella kokoontuva poikavartio,
vartionjohtajana Henkka ja luotsina Ellu.

Pusulassa kokoontuva poikavartio,
vartionjohtajana Juho ja luotsina Niko.

Tyttövartio,
luotseina Kaisa ja Tuija.

Lisää tietoa luvassa sitten kun ryhmien toiminta saadaan käynnistettyä.

Partioterkuin
Tarpojien ikäkausivastaava
Maija

20150816_085845

P.s.
Pakko hypettää lippukunnan uusia laavuja!
Helpot koota (kiitos Nikon hoitaman tuunauksen), purkaa, kuivattaa, pakata ja kuljettaa!

Kategoria(t): Yleinen. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Kommentointi on suljettu.